poniedziałek, 19 lipca 2010

Parasol kamienny, Krucio jest denny!


Dzień Dobry Pandy! Dzisiaj gdy poszłam do Maszyny Zagadek, Kamaria już nie spała (tak jak ja) i mogła włączyć Maszynę Zagadek. Wygrałam Różdżkę i nowiutki Telewizor, na który musiałabym zbierać pieniądze przez wieczność!
Poszłam przed zamek do Krucia, ale on tym razem nie dał mi podpowiedzi. Chyba zrozumiał, że to przez to przegrywa.

A zamienianie codziennie jednego przedmiotu też nie jest najlepszym pomysłem Krucia. Przecież na naszej wyspie jest mnóstwo przedmiotów! No naprawdę.
Kolejny przedmiot jest nad Basenem. Odczarowałam Różdżką parasol i gotowe!

Chodź może kamienny parasol bardziej by obronił od słońca. No cóż zawsze w razie czego, można poprosić naszego profesorka o zrobienie czegoś takiego ;)
Dziękuję za uwagę Pandy-Czytelnicy. Trzymajcie łapki na pulsie XD

0 komentarze:

Prześlij komentarz