poniedziałek, 19 lipca 2010

Wywiad z iwonka1932

Cześć! Dzisiaj przeprowadziłam wywiad z iwonka1932!
Dziennikarka Tikania: Jaka jest twoja ulubiona misja?
iwonka1932: Z Kruciem, czyli ta, która jest teraz.
DT: Czy masz, lub kiedykolwiek miałaś Złotą Kartę?
iwonka1932: Tak, mam teraz, ale wcześniej też miałam.
DT: Czy uważasz, że zamawiane ubranka SMS przez pocztę, są bardziej korzystne niż te w sklepie, do których trzeba mieć Złotą Kartę?
iwonka1932: Nie. Ja wolę tę w sklepie.
DT: Czemu wybrałaś Pokopetsa Soquesa?
iwonka1932: Czułam, że jest taki wyjątkowy, ma ta zabawne dzwoneczki i idealny kolor.
DT: Co wybrałaś w misji z diamentem? Oddałaś go mumii, czy zniszczyłaś?
iwonka1932: Grałam dwa razy. Raz wybrałam miłość, raz pieniądze.
DT: A w misji "Mój syn jest piratem"?
iwonka1932: To było dawno. Nie pamiętam.
DT: Jak podoba ci się nowy wygląd miasta?
iwonka1932: Ten nowy wygląd, jest lepszy niż stary. Dziękuję za wywiad.


A teraz chciałam napisać, że mam w planie zrobienie ankiety na wyspie i niedługo pokażę ją w wpisie.
Dzięki za uwagę Dziennikarze oraz inne pandy!

0 komentarze:

Prześlij komentarz