poniedziałek, 19 lipca 2010

Krucia pokonamy przecież my nie wymiękamy! ;D


Hej!

Dziś kiedy wstałam, poszłam do sklepiku kupić świeżego bambusa. Wróciłam do chatki. Bambusa położyłam na stole. Wzięłam sałatę z lodówki i zjadłam pyszne śniadanko. ;)
Poszłam do Krucia. On mówił, że coś spłukane. Pomyślałam sobie o Basenie. Poszłam do Maszyny Zagadek.
Dzisiaj wygrałam Magiczną Różdżkę i Krzesełka.

Bardzo ładne te Krzesła! Postawiłam je w dużym pokoju. Świetnie dopasowały się do wnętrza!
Pobiegłam szybciutko na Basen. Rozejrzałam się i zauważyłam kamienny parasol!
Wzięłam w łapki Magiczną Różdżkę i szybciutko odczarowałam parasol!

Wróciłam do Krucia, a on znowu wróci jutro!
Ja pobiegłam sobie do chatki pograć trochę na komputerze. Potem oglądałam telewizję.

Do zobaczenia!

1 komentarze:

Ładne krzesła. Mi to nie dał podpowiedzi. Buu

Prześlij komentarz