poniedziałek, 19 lipca 2010

Pomocna ręka dla pand i Krucio - to nie żart!

Hej!

Dzisiaj miałam ochotę przejść się nad wodospad.

Szybko się ubrałam, wzięłam na wypadek aparat i ruszyłam nad wodospad w Dżungli.

Natrafiłam na dużą jaskinię... Bardzo przytulną!

Było tam nawet kilka pand!
To bardzo romantyczne miejsce... więc była i para słodkich pand :)
Czyż to nie wspaniałe, że Panfu to takie przyjazne miejsce?



No dobrze, my tu gadu gadu, ale ja chciałam wam powiedzieć parę rzeczy
które mogą Wam pomóc na Panfu!

No dobrze.
1. Gdy szukasz przyjaciela lub przyjaciółkę wchodzisz w ,,Moi przyjaciele"
klikasz w wybranego przyjaciela, p
okaż profil, małą rakietę

2. Jeżeli chcesz wysłać kartkę pandzie klikasz w jej profil
i klikasz lewą od rakiety kopertę. Później wybierasz kartkę,

UWAGA! Musisz mieć co najmniej
10 monet aby kupić jedną sztukę. Później klikamy Buy i gotowe!


No a teraz o Kruciu :( Powiedział mi takie coś :



Co to może znaczyć?

Wiem, że będzie to związane z wodą, albo z czymś co jest nad wodą lub w wodzie!
Pierw poszłam nad Jezioro, ale niestety nie znalazłam żadnych skamieniałych rzeczy.
Później poszłam nad fontannę, ale tam też nie było nic skamieniałego :(


Aż wreszcie poszłam na Basen... Aha! Krucio zamienił w kamień parasol!
Szybko wzięłam w pandzie rączki Laskę i zdjęłam urok z przeciwsłonecznego parasola

No dobrze drogie pandy.
Ja już kończę:(
To papa!!! :* Trzymajcie łapy na pulsie!


0 komentarze:

Prześlij komentarz