poniedziałek, 19 lipca 2010

Zostaje

Witajcie.
Przekonaliście mnie, żebym została.
Jestem zmuszona, ale nie chce zostawić moich przyjaciół.
Zostaję więc na Panfu.
Jak mówiliście nie będę zawracać sobie głowy jakimiś nie wychowanymi pandami, ale
przykładem świecić nie będę xD.
Dziękuje :
aga68
Megi97
Niunia182
Klaudianka
i Tikania
za przekonanie mnie do zostania.
Nie skasuje bloga ani zespołu.
Będę chodziła na Panfu, a pisanie dalej z wami tego bloga
to dla mnie czysta przyjemność.
Pozdrawiam Was kochani!


4 komentarze:

I dobrą podiełaś decyzję. Mnie też taka jedna panda powiedziała, że mam głupie imię, ale ją zignorowałam i tak też ty powinnaś robić.
Pa!

Bardzo się cieszę, pewnie tak jak wszyscy! Podjęłaś słuszną decyzję!

No! Nareszcie dobra decyzja! Z tych niewychowanych pand można się tylko śmiać! Ha! Ha! Ha!

Cieszę się, że zostałaś! aż nie mogłam zasnąć bo się bałam że odejdziesz :D

Prześlij komentarz