poniedziałek, 19 lipca 2010

Pożegnanie

  Witam Was, a za razem żegnam... Mój czas dobiegł końca. Byłam w tej Redakcji od samego początku. Cieszyłam się, że mogę współtworzyć i przyczynić się tej Redakcji Panfu. Nigdy nie zapomnę tych cudownych chwil spędzonych z moimi przyjaciółmi z tego oto bloga. Wspaniałe chwile uwieczniłam na tym zdjęciu pożegnalnym. Te wspomnienia pozostaną na zawsze w moim sercu. Chciałabym byście i Wy je pamiętali. Dziękuję Wam, że byliście ze mną przez ten cały czas. Wspólnie mnie wspieraliście w trudnych chwilach, śmieliście się, gdy zdarzały nam się zabawne przygody. Myślę, że nadal będziemy przyjaciółmi, po opuszczeniu tej Redakcji przeze mnie. Wy zostańcie i piszcie przepiękne artykuły, bo muszę w końcu coś czytać. :) Będę Was odwiedzać. Moje notki możecie czytać na: http://www.megipanfu.blogspot.com/. Cieszę się, że byłam z Wami tak długo.
  Pozdrawiam wszystkich Dziennikarzy, Czytelników i Naczelnych Redakcji Panfu.

Dziennikarka Megi97

6 komentarze:

Wielka szkoda Megi. :( Byłaś wspaniałą Dziennikarką. Pamiętaj o przywileju, który pozwala na powrót do Redakcji Panfu w każdej chwili. Dziękuję Ci, że z nami byłaś. :(

Nie! Nie rób nam tego! ;( ;(
Nie zapomnę o tobie! Mam nadzieję, że do nas powrócisz! ;(
Żegnaj!;(

Proszę! nie odchodź megi! my cię bardzo lubimy...

Megi szkoda że odchodzisz z redakcji panfu.Ja odchodzę z panfu.
Pozdrawiam

Ooo jaka szkoda! Nie odchodź! Zostań chodź na trochę! Ale jeśli już musisz odejść to zaglądnij czasem na bloga.

W ostatniej chwili się dowiedziałam. Łeeeeeeee. Megi dlaczego mi to robisz! Byłaś dla mnie jak kuzynka! Łeeeeeeeeee.

Prześlij komentarz