poniedziałek, 19 lipca 2010

Co mam zrobić?

Cześć!
Ja ... ja bardzo przepraszam za to co teraz napiszę. Przepraszam Redaktor Naczelną, Zastępcę i wszystkich wspaniałych Dziennikarzy. Ostatnio nie mam już czasu pisać, ponieważ mam jeszcze kilka blogów i już nie nadążam. Nie wiem, co mam robić. Postanowiłam, że odejdę.
Jeszcze nie wiem z którego bloga.
Wielki znak zapytania wisi nad tym blogiem. Proszę wszystkich, abyście doradzili mi, co mam robić ?! Ja nie mam już tyle czasu, idę teraz do 6 klasy. Będzie coraz więcej nauki, a coraz mniej czasu na Panfu. Jeżdżę też konno i muszę poświęcić na o trochę czasu.
Ja już nie wiem. Nie wiem, co robić.
Ja przepraszam, ale te słowa płyną mi prosto z serca. Jeśli nasza wspaniała Redaktor Naczelna, uzna, że ten "artykuł" (jeśli można go tak nazwać) jest tu nie potrzebny - może go skasować. Proszę Was o pomoc.
Od Was zależy też decyzja, czy chcecie mnie tu.
Jescze raz przepraszam i pozdrawiam całą ekipę.
Milkaa1508 .

5 komentarze:

Nie odchodź od nas. Czemu wszyscy opuszczają naszą Redakcję? ;(

Nie odchodz. Ty jesteś tu nam potrzebna. Cenimy ciebie i twoję poświęcanie czasu dla bloga. Zrezybnuj z innych blogów. My cie lubimy! Niechcemy ciebie stracić tak jak megi.

Nie odchodź! Potrzebna jesteś!

Kochani, wszystko się wali. Zawsze chciałam, by ta Redakcja była czymś więcej. Nazwałam nas elitą. Chciałam, że oprócz więzi w grupie, stworzyły się przyjacielskie relacje. Wiedziałam, że ktoś może odejść... Nie spodziewałam się jednak 3 osób w ciągu dnia. Niestety będę zmuszona zamknąć Redakcję, tylko, że tym razem na zawsze. Tu już nie chodzi o decyzję Milki. Nie miejcie im tego za złe. Po prostu rozumiem, że coś musi być nie tak. Zawsze chciałam byście zgłaszali mi swoje problemy. Kiedy znałam pytanie odpowiadałam. Chciałam też, byście czuli się tu naprawdę miło i żebyście byli doceniani. Przeze mnie byliście. Planowałam coś wielkiego. Myślałam, że to przetrwa do 8 sierpnia i zrobimy iprezę z okazji 3 miesięcy istatnienia bloga. Nie sądziłam, że to potrwa jednak tylko 2 miesiące. Poświęcałam swój czas, chociaż mam go mniej od Was, a nie twierdzę, że Wy mało robicie. Mam już 15 lat i idę do 3 gimnazjum. Nigdy nie chciałam pisać dla sławy. Zawsze starałam się, pisałam na innych blogach dla Was, byście Wy stali się docenieni. Dziękuję Wam za współpracę. Więcej informacji zamieszczę w osobnym poście.

NIE ZAMYKAJ REDAKCJI!!!!

Prześlij komentarz