wtorek, 20 lipca 2010

Krucio wszystko psuje, a ja narzędzi poszukuję.

Chciałabym napisać do Redaktor Naczelnej i do jej Zastępcy, by nie usuwali bloga z powodu dwóch odejść z bloga. W końcu jeszcze sporo osób jest. SuperStella5665 się przekonała i w ogóle.

Niczym piórko biegłam do zamku Wiedziałam, że Krucio nie jest wielkim zagrożeniem, jednak zobaczyłam, że Krucio znów ma długie wąsy i... zepsuł Maszynę Zagadek!

Byłam wściekła! Przez chwilę nawet na Kamarię, bo nie upilnowała Maszyny, ale złość mi przeszła i udałam się na Plażę do Manny'ego, który się opalał. Powiedział, że naprawi Maszynę, jeśli przyniosę mu narzędzia.


W Starym Porcie na molo znajdziemy śruby.




W Restauracji Bruna będzie śrubokręt.

A młotek znalazłam w Barze Piratów

Zaniosłam Manny'emu narzędzia, a gdy on naprawił Maszynę, poszłam do Krucia.

No i jak myślicie? Co zostało zamienione w kamień ;)

1 komentarze:

Prześlij komentarz