wtorek, 20 lipca 2010

SuperStella5665 zostaje, a ja na imprezę zaproszenia rozdaję!!!

Witajcie drogie pandy!

Pewnie się cieszycie, że SuperStella5665 zostaje!!! Prawda?
No, ja też się cieszę, więc zapraszam wszystkich Dziennikarzy, Kandydatów i naszych kochanych fanów na super imprezkę!!!

PS. Będzie popcorn :D
Odbędzie się ona jutro. ( 21.o7.2010 r. )
Chcę Wam powiedzieć plan imprezy.

Impreza trwa od 15:00 do 17:00.

Plan:

15:00 Spotkanie u m
nie w chatce.

15:15 Idziemy na basen i każdemu bambus-cole na mój koszt.


15:50 Pakujemy swoje rzeczy z basenu i ruszamy na dyskotekę.

16:15 Czas na pogaduszki i kawały w mojej chatce :)

16:50 walka na balony!!!

17:00 Pożegnanie... Zrobię zdj. pamiątkowe.

Teraz powiedzcie mi, czy zgadzacie się na kamerowanie imprezy.

Zapisujecie się w komentarzach kochani!



8 komentarze:

super napewno przyjde.
A kamerować możesz jak najbardziej! xp

Ten komentarz został usunięty przez autora.

Także postaram się przyjść.

klikajcie w zdjęcie a się powiększy.

ja chcę i zgadzam się!

przyjdę PS. To ja, Tikania

Nie wszyscy mają Ciebie w znajomych i nie mogą wejść do chatki.

Ja chętnie przyjdę, ale mogę się spóżnić lub wogólę nie przyjść.

Prześlij komentarz