sobota, 28 sierpnia 2010

Odchodzę :((

Witam a raczej żegnam!!
TO co się dziś stało to dla mnie naprawdę wielki cios w serce :(
Moja impreza urodzinowa nie wypaliła oraz nikt poza openbk i Kamariją nie złożył mi życzeń (i jeszcze złożyła Szaraki).
Za co bardzo im dziękuję. Oni jako jedyni pamiętali o moich urodzinach.
Jestem wrażliwym chłopakiem i żegnam się z Wami.
Odchodzę z Redakcji Panfu
Pozostaję na Panfu i i innych blogach!
Jednakże widzę, że parę, a nawet dużo osób mnie tu nie lubi i nie chce abym tu pisał
dlatego żegnajcie kochani koledzy i koleżanki

6 komentarze:

nie za bardzo cię lubię za to co do mnie powiedziałeś kiedyś!a Elisza jest super. ;/

Szkoda Adrian, ja chciałam przyjść ale mama mnie wygoniła z kompa> Proszę daj nam ostatnią szansę :(

Ja też nie mogłam. Rodzice ciągali mnie po sklepach. Nie było mnie praktycznie cały dzień (nawet nie napisałam nic w redakcji). Przykro mi. I życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.

no dziki ze jestescie tacy mili ale jeszcze sie zastanowie
pap

Prześlij komentarz