sobota, 28 sierpnia 2010

Reklama naszej Redakcji

Hejka ludzie!
Dzisiaj mam dla Was niespodziankę.
Jest to niespodzianka dla całej Redakcji i dla naszej
kochanej Redaktorki Naczelnej, która opuści nas za pięć dni.
Niespodzianką jest reklama Naszej Redakcji Panfu.
Mam nadzieje, że pomysł się Wam spodobał.
Dzięki tej reklamie inni będą częściej nas odwiedzać.
Do tej Reklamy potrzebowałam licencji naszych Redaktorów.
Nie spytałam wszystkich za co bardzo przepraszam.
Oto link do reklamy:
http://www.youtube.com/watch?v=RUoYlLPfwA4
Zbaczając z tematu dzisiaj jest Dzień Złotych Pand.
Otrzymujemy karty poziomów, które możemy wykorzystywać, kiedy chcemy kupić chatki. Mamy nowe poziomy, więc możemy wypróbować je.

Na pierwszej połowie znajduje się nowy taniec
(rewelacji nie ma), a na drugiej
nowa specjalność.
Chmurka xd.
Wydaje mi się, że jest lepsza od tej, która dała nam Kamaria.
To tyle
Pisała dla Was


0 komentarze:

Prześlij komentarz