niedziela, 26 września 2010

Wielkie odwiedziny

Witajcie!

Dziś jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ... odwiedza nas znany na całym Panfu zespół The Smashing Pancakes! Przyjedzie na naszą wyspę aż z Japonii, aby razem z nami świętować urodziny samego Max'a! Koncertować będą w najbliższy piątek na Torze Wyścigowym. Ja cieszę się chyba najbardziej, ponieważ zobaczę ich pierwszy raz! Tyle czekałam i w końcu się udało! :P
Mam dla Was jeszcze taką małą kartkę od zespołu. :)


Powyższe zdjęcie pochodzi z Dziennika Max'a i Elli. :)
Oprócz tego na Panfu wyświetlany jest film w San Franpanfu. Nosi on nazwę "The Last Days of Krucio" i każdy (bez wyjątku) z nas gra w nim małą myszkę. :)
Pozdrawiam,
Milkaa1508

PS. Przepraszam, że nie napisałam kolejnych dwóch części opowiadania, ale coś się stało z bloggerem. Jutro napiszę cz. 3.
PS.2. Proszę zapisywać się na konkurs, który został przedłużony z powodu małej ilości chętnych.

0 komentarze:

Prześlij komentarz