poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Opowiadanie

Tajemnicza piwnica.
Dawno, dawno temu wszystkie pandy bały się wejść do piwnicy w Barze Piratów, gdy nagle pewna siebie panda powiedziała do pirata:
-Hej! Chcę wejść do tej piwnicy i nie chce słyszeć sprzeciwu!
-Dobrze, ale co tam zobaczyć może cię wielce przestraszyć - powiedział z lekkim uśmieszkiem pirat.
Następnej nocy weszła do piwnicy. Na zewnątrz pewna siebie, lecz w środku przerażona. O północy zobaczyła czyjąś rękę. Przerażona panda skuliła się w kłębek. Gdy ręka ją dotknęła, tak się przestraszyła, że zaczęła płakać. Tajemniczy głos powiedział:
-Dlaczego płaczesz?
-Boje się, naprawdę...
-Chodź ze mną.
Przerażona panda poszła. Gdy weszła do tajemniczego pokoju, zobaczyła pewną pandę. Zaskoczona i uradowana powiedziała:
-MAMA!!!
Tajemnicza kobieta powiedziała: "To naprawdę ty córeczko!
-Więc to musi być mój tata! Nie widziałam was od czasu tego pożaru w naszej chatce. Co się z wami działo?!
-Podróżowaliśmy po świecie, zwiedziliśmy Pandaris, Biegun Północny i wiele, wiele innych miejsc.
A co się z tobą działo?
-Wpadłam do morza i prąd poprowadził mnie na wyspę Panfu. Zamieszkałam z pewną bardzo sympatyczną pandą, która opowiedziała mi wszystko o wyspie.
Mama powiedziała:
-Na szczęście już nikt nas nie rozdzieli.
KONIEC

0 komentarze:

Prześlij komentarz