poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Pomysł, Ochotnicy

Hej! Przed chwilą Redaktor Naczelnej przedstawiłam mój pomysł, który realizujemy. No to tylko potrzeba poszukać 2 osoby i przedstawić Wam ten plan.
Więc jest tak. Będziemy mieć kanał pod tytułem "Jak żyjemy na Redakcji i wyspie Panfu" codziennie według plakietek jeden Dziennikarz będzie poświęcony całemu odcinkowi. Będziemy opowiadać jak im się tam żyję na Redakcji, wyspie. Będą wywiady.
Ja będę prowadzić z jakimś Dziennikarzem (musi mieć kamerę, bo ja nie mam). Oczywiście oboje będziemy zajmować się naszymi gośćmi. Kto jest chętny proszę napisać w komentarzu i jak Wam się podoba pomysł.

A moją prawą ręką od tych rożnych spraw zostaje Milkaa1508. Jeżeli macie pytania, piszcie do mnie na moje Gadu-Gadu albo na Gadu-Gadu Milkii1508. Mój numer komunikatora to: 21791379

PS Jak będziecie pisać komentarze, to możecie zostawić swój numer Gadu-Gadu.

To ja lecę. Pa!

3 komentarze:

bardzo mi się podoba! Możemy nazwać naszą telewizję Dziennikarze Panfu TV!

GG: 1403409

Prześlij komentarz