poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Nowe koło, nowy cel, Krucio już wykańcza się!


Witajcie ;]
Dziś, kiedy się obudziłam, od razu pobiegłam pod Zamek, aby rozprawić się z Kruciem. Kiedy byłam pod Zamkiem usłyszałam grzmoty. Pewnie Krucio zamienia Pandy w kamień - pomyślałam. Doszłam do Zamku i ominęłam Krucia, ponieważ postanowiłam dziś się nie denerwować hi hi ;) Poleciałam szybko do Kamarii do Maszyny Zagadek, aby wyjąć Magiczną Różdżkę. I wiecie co? Jest nowe koło, a to oznacza też nowy cel, Cel Siły!! Czyli Krucio już nie długo odleci z Panfu, znowu! ;) Kiedy dostałam prezent, którym był plakat z dinozaurem, pobiegłam powiedzieć Paulowi, że może już uciekać ;] On zaczął coś krzyczeć, ale chyba nie zauważył, że mnie tam nie było. Pobiegłam więc do Lodziarni, skąd przedostałam się do Biblioteki - bo tam Krucio zamienił przedmiot. Tym przedmiotem okazała się ... półka na książki. Już po raz drugi! Chyba Krucio nie ma już co wymyślać, dla Nas - dzielnych Pand, ha ha ha!
Ponieważ wzięłam aparat i porobiłam zdjęcia, zrobiłam plakat ;] Oto on, hi hi ;)

By Milkaa1508! Proszę nie kopiować!
Postaram się codziennie robić takie plakaty ;-)
Musimy tylko czekać aż Krucio ucieknie z naszej Wyspy.
;-)

Pisała dla Was
Dziennikarz Milkaa1508 ;)
Pa! ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz