poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Spotkanie z Ellą i 10 nowych poziomów!

Witajcie <3
Tak, tak. Dobrze przeczytaliście. Wracam właśnie z Miasta, gdzie miałam okazję spotkać Ellę ;] To od niej dowiedziałam się, że przybędą nowe poziomy. Będzie ich 10! Poprosiłam też Ellę, aby udostępniła mi parę zdjęć hi hi ;) Najpierw jednak opiszę Wam poziomy, tak jak powiedziała mi Ella.
Będzie dostępny nowy taniec, a na poziomie "Ninja" będziemy mogli zaimponować innym pandom przechadzając się, np. po Mieście jako obłok mgły! Ella jednak najbardziej cieszy się z poziomu "Keeper", ponieważ na nim... będziemy mogli dostać przesłodkiego, błękitnego Woobysia, jako prezent! Będzie również poziom o nazwie "Engaged", na którym będzie do dyspozycji... nowy emotikon! Pewnie jesteście ciekawi, jak on wygląda? Ale z Was ciekawskie pandy hi hi hi ;] Zaprezentuję go jednak na końcu. Na każdym poziomie będzie można dostać śmieszne, jak to powiedział Max, stroje, m.in.:




Moim zdaniem najlepszy jest kostium robota :D. Przejdźmy dalej.
Teraz zaprezentuję Wam, jak wygląda przesłodki Woobyś ;)


Bardzo mi się podoba i już chciałabym takiego mieć ;*. Teraz... nowy emotikon!
Potrzymałam Was w niepewności i dlatego, że tak grzecznie czekaliście możecie go zobaczyć!


Jest to emotikon dla zakochanych hi hi hi ;)
Pewnie dlatego Max myślał, że to właśnie ta nowość najbardziej spodoba się Elli he he :D
Milkaa1508 

0 komentarze:

Prześlij komentarz