niedziela, 18 lipca 2010

Wyniki Konkursu #1

Już dziś, już teraz wyniki I Konkursu Redakcji-Panfu!
Gratuluję wszystkim, którzy wzięli w nim udział. Gratuluję poprawnych odpowiedzi oraz śmiesznych żartów!

A teraz wyniki!

1 miejsce - Megi97
2 miejsce - Naliaaa1
3 miejsce - Niunia182
4 miejsce - kokita99
5 miejsce - (-) Elisza dostanie połowę nagrody ze względu na podejrzenie skopiowania
6 miejsce - aga68
7 miejsce - Slicznotka1356

Teraz wyniki najśmieszniejszych kawałów!


1 miejsce -Niunia182
Lekcja przyrody. Pani mówi do dzieci:
- Dzieci, nie wolno całować zwierząt, bo roznoszą różne choroby. Czy ktoś mógłby podać jakiś przykład?
Wstaje Jasio:
- Moja ciocia całowała swojego psa...
- I co się stało?
- I zdechł! 
2 miejsce - Kamarija
- Tato, tato słyszałem, że Twój tata był głupi!
- Chyba Twój ! 
3 miejsce - Naliaaa1
Naliaaa1: Znasz ten żart nie ja też nie.
Karolina: Nie.
Naliaaa1: Ja też nie.
4 miejsce - kokita99
Mąż i żona jadą samochodem przez wieś. Nie odzywają się do siebie, bo są po kłótni. Nagle żoną spojrzała na świnie i mówi:
- Twoja rodzina?
- Tak, teściowie.
 5 miejsce - Elisza
Mówi Blondynka do swojej koleżanki:
- Wiesz, moja siostra nie dawno urodziła. Tylko nie powiedziała czy to chłopiec czy dziewczynka. Teraz nie wiem czy jestem wujkiem czy ciocią. 

Mam nadzieję, że wszyscy są zadowoleni! Już niedługo kolejny konkurs.
PS. Za zajęcie: 
I miejsca uczestnik dostał 15 punktów.
II miejsca uczestnik dostał 10 punktów.
III miejsca uczestnik dostał 5 punktów.
dalszych miejsc uczestnik dostał 3 punkty.

2 komentarze:

Prześlij komentarz