niedziela, 18 lipca 2010

Wywiad z Paulafff

Hej!

Dziś przeprowadzę krótki wywiadzik z Paulafff.


Ja: Hej! Mogę przeprowadzić krótki wywiadzik?
Paulafff: Oczywiście!
Ja: Masz może jakąś rodzinę? Jeśli tak to powiedz. ;)
Paulafff: W zasadzie nie mam rodziny.
Ja: Nie szukałaś nikogo?
Paulafff: Szukałam, ale nikt nie odpowiedział. ;(
Ja: No dobrze! Jakie jest Twoje ulubione miejsce na Panfu?
Paulafff: Najbardziej lubię Basen, ponieważ można się świetnie bawić!
Ja: Masz jakąś ulubioną przyjaciółkę/przyjaciela?
Paulafff: Tak. Mam przyjaciółkę, która ma na imię Avril.
Ja: Za co ją tak bardzo lubisz?
Paulafff: Za to, że zawsze mogę z nią o wszystkim pogadać.
Ja: W jaką grę grasz najczęściej?
Paulafff: W "four boom".
Ja: Lubisz naszą Redakcję? ;D
Paulaff: Bardzo!
Ja: Ok. Dziękuje bardzo za wywiad! ;)
Paulafff: Było mi bardzo miło!

Do zobaczenia!

1 komentarze:

Ciekawy wywiad, zresztą jak wszystkie :D
Ja też gram najczęścien w 4Boom. XD

Prześlij komentarz