niedziela, 18 lipca 2010

Cześć i czołem! Pytacie skąd się wziąłem?

Czołem! Jestem Tikania i będę razem z innymi wspaniałymi Dziennikarzami pisać tego bloga, który jeszcze niedawno sama czytałam.
Napiszę o sobie w sporym skrócie. 
Jeśli wierzyć moim dokumentom, żyję na tej wyspie Panfu, jakieś 731 dni ;)
Będę tu pisać moje przygody na Panfu, no i to wszystko co inne pandy ;)
A! Bym zapomniała! Podobno dzisiaj ma urodziny panda SuperStella5665, więc życzę jej Wszystkiego Wspaniałego, by była lubianą i dobrą pandą ;)

4 komentarze:

Witaj kochana mamy nadzieje ,że będziesz się u nas czuła bardzo dobrze i będziesz osiągała same sukcesy.

Ten komentarz został usunięty przez autora.

Dziękuję... sukcesy to może nie, ale napewno będzie mi tu miło. Nawzajem i pozdrawiam ;)

Na pewno odniesiesz jakieś sukcesy :D.

Prześlij komentarz