sobota, 17 lipca 2010

Konkurs #1

Razem z Redaktor Naczelną postanowiliśmy uatrakcyjnić naszą Redakcję. Wprowadziliśmy więc konkurs, który wyłoni najbardziej spostrzegawczego spośród nas. Konkurs polega na znalezieniu jak największej ilości różnic.

Konkurs trwa do 18 lipca. Odpowiedzi piszcie w komentarzach (od teraz są widoczne tylko dla Naczelnych).

Nagrody:
1 miejsce - 12 punktów
2 miejsce - 8 punktów
3 miejsce - 4 punkty
nagrody pocieszenia - 2 punkty

Oto pierwszy zestaw (łatwiutki):
(Aby powiększyć kliknij na obrazy) 

PS. Piszcie w komentarzach również kawały. Najśmieszniejszy wygra!

13 komentarze:

1. Naszyjnik
2. Paznokcie
3. Piepszyk
4. Dróżka do zamku
5. Słońce
6. Ucho
7. Kreska koło szyi

1ucho
2słońce
3naszyjnik
4lakier
5droga
6brak jednej ozdoby w ramce
7 mały napis w prawym dolnym rogu portretu
8 gruba czarna kreska po lewej stronie szyi

1.Słoneczko świeci
2.Ucho, na jednym jest biały środek
3.Naszyjnik, podejrzewam, że zrobiony w paint'cie
3.Po lewo, obok dolnej części głowy jest czarna, gruba kreska
4.Paznokietki na czerwono
5.Napis w prawym dolnym rogu (trzeba powiększyć by go zobaczyć)
6.Po lewej stronie drogi jest taki zawilec (jakby)
7.Brak ozdoby w prawym dolnym rogu ramki
8.Pieprzyk na policzku
9.Na jej płaszczu, takie złote jest, brakuje jednej kreski

kokita99

1.Słoneczko
2.Ucho
3.Naszyjnik
3.obok dolnej części głowy jest czarna, gruba kreska
4.Paznokietki
5.Napis w prawym dolnym rogu
6.Po lewej stronie drogi jest taki zawilec
7.Brak ozdoby
8.Pieprzyk
9.Na jej płaszczu, takie złote jest, brakuje jednej kreski

1. pieprzyk na prawym policzku
2. plama po lewej stronie pandy
3. różowa plamka w prawym, dolnym rogu obrazu
4. słoneczko
5. brak wzoru na ramce
6. pomalowane paznokcie
7. coś nie tak z prawym okiem [trzeba przybliżyć]
8. plamka na uchu
9. taka żółta kreska na pelerynie
10. ścieżka [po lewej]
11. naszyjnik

1. Naszyjnik
2. Biała plama na uchu
3. Pieprzyk
4. Paznokcie
5. Różowy malutki wzorek w prawym dolnym rogu.
6. Słońce
7. Nie ma na ramce jednego wzorku (prawy dolny róg)
8. Po lewej stronie ścieżka
9. Dosyć duża plama po lewej stronie pandy (koło twarzy)
10. Żółta kreska na pelerynie pandy

Kawał:

Przychodzi blondynka ze spalonymi uszami do lekarza. ;D
Lekarz się pyta:
Co Pani dolega?
Blondynka odpowiada:
No bo prasowałam....,a w pokoju zadzwonił telefon,a ja odruchowo przyłożyłam żelazko do ucha. ;D
Lekarz:
A dlaczego ma Pani spalone drugie ucho?
Blondynka:
Bo chciałam zadzwonić po pogotowie. ;D

1. Naszyjnik
2. Uszko
3. Słonko
4. Paznokcie
5. Droga do zamku
6. Pieprzyk
7. Na ramce to złote znikło po prawej na dole
8. Kreska na pelerynce
9. Kreska koło szyi
10. Na jednym obrazku jest czerwony napis
11. Coś na oku
12. Na ten obrazek po lewej ma plamkę po lewej cała białą, a tej po prawie nie.

Kawał:
Naliaaa1: Znasz ten żart nie ja też nie.
Karolina: Nie.
Naliaaa1: Ja też nie.

Naliaaa1: Znasz ten żart nie ja też nie.
Karolina: Tak.
Naliaaa1: To go opowiedz.
Karolina: Heh

Kamawły:
Pani mówi do Jasia:
- Jasiu wytrzyj tablicę
- dobrze ale gdzie jest szmata?
- gdzieś w szafie
Podczas gdy Jasio szuka szmaty pani pyta dzieci:
- co napiszecie na tabliczce gdybym umarła?
A Jasio:
- tu leży szmata.

- Tato, tato słyszałem, że Twój tata był głupi!
- Chyba Twój !

Nauczyciel oddaje Jasiowi klasówkę. Zamiast oceny napisał IDIOTA. Jaś spojrzał na kartkę, potem na nauczyciela i mówi:
- Ale pan jest roztargniony. Miał pan wystawić ocenę a nie się podpisywać.


Dzwoni blondynka do brunetki i mówi:
-Co robisz?
-Rozmawiam z Tobą.
-A to Ci nie przeszkadzam.

Myślę, że narazie tylę wystarczy, ale znaw jeszcze więcej kawałów

Kawały:

Jadą dwie blondynki i zatrzymuje je policja.
Policja: Dowody proszę
Blondynki: Ale my nie umiemy pływać! ;D

Blondynka odchodzi od bankomatu i mówi do koleżanki:
-Patrz, znowu wygrałam! ;D


Nauczycielka pyta się dzieci, jakie zwierzęta maja w domu. Uczniowie kolejno odpowiadają:
- Ja mam psa...
- Ja kota...
- U nas są rybki w akwarium...
Wreszcie zgłasza się Jasiu:
- A my mamy kurczaka w zamrażarce...;D

Dlaczego blondynka wkłada na noc gazetę do lodówki?
-Żeby rano była świeża1 ;D

Siedzi blondynka przy oknie, a mąż się jej pyta:
-Jaka dziś pogoda?
-Nie widzę bo mgła jest. ! ;D

Brunetka i blondynka idą na mecz.
Anglia vs Polska. Polacy przegrywają 6-0
Blondynka na to:
-Ale super! ;)
Brunetka na to:
z czego się cieszysz? Przecież mamy zero!
Blondynka:
Lepiej zero niż nic! ;D

Wpada ślepą blondynka na ślepa blondynkę:
-Nie widzisz, że nie wiedzę?
-Nie wiedzę!
-No widzisz!

Jadą dwie blondynki samochodem. Nagle uderzają w mur. Wysiadają zaskoczone, a jedna z nich mówi:
-Przecież trąbiłam!

Blondynka do blondynki:
-Chcesz krówkę?
-Nie, dzięki jestem wegetarianką. ;D

Spotykają się dwie blondynki:
-Wiesz mój syn ma 3 lata, a już siedzi...!
Chwali się jedna.
-Tak? A za co? ;D

Dzwoni blondynka na policję:
-Dokonano kradzieży w moim aucie. Skradziono radio, hamulec, kierownicę itp.
Rozłączyła się. Za chwilę dzwoni.
-Przepraszam zgłoszenie nieaktualne.
Usiadłam na tylnim siedzeniu! ;D

Pijany kierowca najeżdża blondynkę na skrzyżowaniu, wysiada z samochodu podbiega do niej i pyta się:
- Nic się pani nie stało!?, Jest pani ranna!
- Nie skądże całodobowa!

Idą dwie blondynki przez pustynię. Nagle jedna mówi do drugiej:
- Ale tu musiało być ślisko, że tak piaskiem posypali...

Idzie kot przez pustynię i mówi:
-Ja nie ogarniam tej kuwety. ;D

Idą dwie blondynki - jedna z jednej, a druga z drugiej strony rzeki. Nagle jedna z nich woła:
- Jak przejść na drugą stronę?
Druga na to:
- Głupia, przecież jesteś po drugiej stronie...

Na dworcu PKS blondynka podchodzi do kasy i prosi o bilet do Łodzi.
- Normalny? - pyta kasjerka.
- A co, wygadam na idiotkę!?

Blondynka kupiła sobie nowe mieszkanie i chciała się pochwalić przyjaciółce, też blondynce. Mówi:
- Popatrz jaki mam bajer, pstryk jest światło, pstryk nie ma światła...
A na to jej przyjaciółka:
- A gdzie jest to światło, jak go nie ma?
Wtedy właścicielka mieszkania otwiera lodówkę i mówi:
- O tutaj się schowało!

Pani w szkole pyta Jasia:
- Powiedz mi kto to był: Mickiewicz, Słowacki, Norwid?
- Nie wiem. A czy pani, wie kto to był Zyga, Chudy i Kazek?
- Nie wiem - odpowiada zdziwiona nauczycielka.
- To co mnie pani swoja banda straszy?

Mama przy obiedzie: Jasiu, jedz chlebek!
Jasio: Ale ja nie lubię chlebka!
Mama: Jedz, to będziesz duży i silny.
Jasio: Ale po co mam być duży i silny?
Mama: Żebyś mógł pracować i zarabiać na chlebek...
Jasio: Ale ja nie lubię chlebka!


Nauczycielka kazała przynieść uczniom na lekcję jakieś przedmioty związane ze szpitalem.
Basia przyniosła strzykawkę, Henio - słuchawki lekarskie, a Jasio - maskę tlenową.
- Skąd to wziąłeś, Jasiu?
- Od dziadka.
- A co dziadek powiedział?
- Eeeeeeeehhhhh... eeeeeehhhh... ououoo..

Przychodzi Jasio do tatusia i się go pyta:
- Tatusiu... może pomóc ci w czymś?
A tato:
- Tak, pomaluj okna.
Po godzinie Jasio przychodzi i ponownie się pyta:
- A ramy też?

Mama pyta swego synka:
- Jasiu, jak się czujesz w szkole?
- Jak na komisariacie: ciągle mnie wypytują, a ja o niczym nie wiem.

Lekcja przyrody. Pani mówi do dzieci:
- Dzieci, nie wolno całować zwierząt, bo roznoszą różne choroby. Czy ktoś mógłby podać jakiś przykład?
Wstaje Jasio:
- Moja ciocia całowała swojego psa...
- I co się stało?
- I zdechł!

Ten komentarz został usunięty przez autora.

Jak coś to ja kokita99, ale coś nie działa :( .

Mąż i żona jadą samochodem przez wieś. Nie odzywają się do siebie, bo są po kłótni. Nagle żoną spojrzała na świnie i mówi:
- Twoja rodzina?
- Tak, teściowie.


Jasiu nie słucha pani na przyrodzie.
- Jasiu Kowalski, wymień mi 5 zwierząt mieszkających w Afryce.
Jasiu bez zastanowienia odpowiada.
- Trzy małpy i dwa słonie.

Mówi Blondynka do swojej koleżanki:
- Wiesz, moja siostra nie dawno urodziła. Tylko nie powiedziała czy to chłopiec czy dziewczynka. Teraz nie wiem czy jestem wujkiem czy ciocią.

Prześlij komentarz