sobota, 17 lipca 2010

Krucio i miły dzień

Witajcie pandy ;)
Dziś Krucio zmienił w kamień opony na torze wyścigowym.
Niestety nie mam zdjęć, ponieważ mam błąd z dodawaniem, ale może już wkrótce się naprawi.
Zmieniłem opony zakamienione w normalne, a z Maszyny Zagadek dostałem obraz Kamarii.
Potem poszedłem do dżungli, a tam jakaś panda zaczeła we mnie rzucać balonami z wodą
Ciekawe czemu?
Nie wiem, ale szybko poszłem do Salonu Piękności zmyć się z tych balonów
Nie wiedziałem co robić?
Nudziło mi się.
Chwilę pomyślałem i wpadłem na pomysł żeby pograć w piłkę nożną poszłem na Stadion Panfu.
Byłem w drużynie niebieskich ;)
Grałem razem z Mateusz665e i keni10
Zaczęliśmy grać.
Ja strzeliłem 2 bramki... I trzeci goool i nagle 3-1 czerwoni strzelili!
I tak zakończył się mecz ;)
Było mi bardzo gorąco, dlatego poszedłem na lody się ochłodzi.
To na tyle.
To do napisania pandas ;)!

0 komentarze:

Prześlij komentarz