sobota, 17 lipca 2010

Krucia pokonamy, wspólnie radę damy!

 
Hejka!

Dziś, od razu kiedy wstałam, oczywiście poszłam walczyć z Kruciem. Zjadłam pyszne śniadanko i pobiegłam do Krucia. On bowiem mówił coś o oponach. Od razu pomyślałam o Torze Wyścigowym.
Pobiegłam do Kamarii zagrać w grę. Wygrałam w niej Magiczną Różdżkę i stół ze skrzydłami.

Wzięłam w łapki Różdżkę i poszłam na Tor Wyścigowy.
Dzisiaj Krucio zamienił w kamień opony. Na szczęście je odczarowałam.

Pokonałam dziś Krucia, ale on wróci jutro. ;(
Mam nadzieje, że Krucio wreszcie zrozumie, że nie należy w nami zadzierać!
Dam Wam porównanie Krucia.


Do zobaczenia!

5 komentarze:

Znam cię po imieniu i nazwisku?

niunia nie pisz już do anonimowych. Możliwość dodawania komentarzy została zablokowana dla użytkowników bez konta. :)

Prześlij komentarz