poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Miłe spotkanie, krótkie gadanie

  Dzisiaj spotkałem jednego z naszych czytelników. Był to... zak2221. Spotkałem go, gdy czekałem w kolejce do maszyny Level Booster. Gdy byłem już na podejście, on mnie rozpoznał i zawołał. 
Bardzo się cieszę, że go poznałem, ponieważ to pierwsza osoba, która mnie rozpoznała. Poznanie osoby, która docenia naszą pracę jest naprawdę wspaniałym przeżyciem. 

  Zrobiliśmy sobie zdjęcie w jaskini:

I na Wyspie Piratów:


  W między czasie byliśmy jeszcze w naszych chatkach. Niestety nie mam zdjęć, ale pamiętam, że zak2221 miał cudnie umeblowany domek. Też taki chciałbym mieć... Za to zak2221 chciałby mieć mój model Chatki Morskiej... Szkoda, że nie możemy się zamienić :D. Mam nadzieję, że się jeszcze kiedyś spotkamy.

Serdeczne pozdrowienia dla mojego nowego przyjaciela - zaka2221!

2 komentarze:

dalem cie na najleprzego przyjacie rzeby cie zawsze znalesici na panfu



zak2221

Prześlij komentarz