poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Krucio roślinki zaczarowuje, a ja mu plany zawsze popsuję ;)

Hello!
He he, ten nasz czarownik nie wie co robić :)) Najpierw przedłuża sobie wąsy w Salonie, a potem zamienia go w pałac z epoki kamienia łupanego xd

,,Sprawiłem, że Salon Piękności jest jeszcze piękniejszy. Możesz go teraz nazywać Salonem Kamienia.''

Więc Jak było w tekście pobie
głam do SPA i zobaczyłam płaczącą szefową sklepu. Zapytałam co się stało, a ona zaczęła patrzeć na mnie jak na wariatkę, a potem zorientowałam się, że za nią jest kamienny kwiatek. Szybko wzięłam Różdżkę w dłoń, a bardziej w łapkę i odczarowałam drzewko:

No i Krucio nie był zadowolony z tego, że wygrałam^^
Ale ja bardzo, i nawet zatańczyłam mój taniec zwycięstwa!


Ciekawe co wymyśli jutro ;)

Buzi
aki:*

2 komentarze:

Prześlij komentarz