poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Maszyna Level Booster działa, każdemu poziom wyżej przestawia!

Hejka pandy!


Dzisiaj wstałam wcześnie rano, by móc podskoczyć poziom wyżej w Level Booster!
Pobiegłam do jaskini i nacisnęłam przycisk by otworzyć drzwi.
One się popsuły!
To straszne;(
Zadzwoniłam do Manny'ego by mi pomógł.
On przyszedł tak szybko, jak mógł.
Nacisnął przycisk i faktycznie nie mógł otworzyć drzwi!
Ehh....
Co za drzwi!
Manny powiedział bym mu podała narzędzia.
To cud!
Manny otworzył drzwi!
Podziękowałam mu, a on poszedł...
Ufff....
Teraz mogę wejść na Level Booster!
Jupi!

Byliście już?
Nieee?
Oj..!
To nie dobrze!
Biegnijcie szybko do jaskini!


Do zobaczenia!

5 komentarze:

Hej Niunia...pozostanę anonimowy, ale chcę cię przeprosić. To ja pisałem na twój temat tak źle i podle. Proszę na kolanach o wybaczenie. przebaszasz?

Ja już dzisiaj tam byłam. I chyba każdy był! Błagam, nie piszcie żeczy, o których wie każdy? Inni też pewnie tak sądzą...

Byłam i już mam całkiem duży lvl xd

Prześlij komentarz