sobota, 24 lipca 2010

ZŁOTOPIĄTKOWA IMPREZA

Razem z Redaktor Naczelną postanowiliśmy zorganizować imprezę z okazji Złotego Piątku. Bardzo prosimy abyście na nią przybyli. Nie będzie to długa impreza, ale będzie połączona z... konkursem, ale to potem. 

Zaproszenie widnieje na górze strony. Bardzo przepraszam, że takie małe.

Dane imprezy:
Impreza odbędzie się w dniu Złotego Piątku o godzinie 13:30 na świecie Pandama. Zapraszamy wszystkich Dziennikarzy oraz Czytelników. Każdy jest mile widziany!

Plan imprezy:
13:30 Przywitanie się z wszystkimi na Stadionie.
13:35 Gra w piłkę nożną.
13:45 Jeżdżenie samochodami po Torze Wyścigowym.
13:55 Pogaduszki na Wulkanie.
14:05 Jeżdżenie na koniach w Stadninie.
14:10 Zabawy na Plaży.
14:20 Słuchanie piosenek Lennego na Karaibskiej Plaży.
14:25 Zabawy z Pokopetsami w Oborze.
14:30 Pogaduszki z Kamarią w Zamkowej Wieży.
14:40 Zjedzenie posiłku w Restauracji.
14:50 Zawody akrobatyczne nad Basenem.
14:55 Zjeżdżanie ze zjeżdżalni nad Jeziorem.
15:00 Popłynięcie na Wyspę Piratów.
15:10 Konkurs na najlepsze ubranie w Mieście.
15:25 Pożegnanie w Dżungli.

I to koniec prawie półtoragodzinny imprezy. Mam nadzieję, że plan Wam się podoba i przyjdziecie. 

Teraz chciałem powiedzieć Wam coś o konkursie. 
Każda panda, która będzie chciała, będzie mogła wziąć udział w konkursie na najpiękniejszą kreację. Osoba która wygra, dostanie 25 Punktów. Każda osoba, która weźmie udział w konkursie otrzyma 10 Punktów. Wystarczy, że pokażesz swoją Kartę Gracza. Najlepszy strój wygra!

Proszę abyście pisali w komentarzach kto przyjdzie oraz kto nie przyjdzie. Dziękuję!

Mam nadzieję, że impreza Wam się spodoba!


Obecni:
  1. pomocnik_na_panfu
  2. openbk
  3. Tikania 
  4. superStella5665 
  5. skuter001
  6. tofik175  
  7. aga68 
  8. CiupCiup 
  9. Kamarija 
  10. Adrian12346 
  11. Niunia182  
  12. Szaraki 
  13. Naliaaa1 
  14. slicznotka1356 

12 komentarze:

brzmi obiecująco. Przyjdę.
PS. To ja, Tikania

ja i ja chce graćw konkursie na naj kreacje

Przyjdę
Ps. To ja tofik175

mam nadzieję, ze przyjdę. kiedy jest najbliższy piątek? PS.zgłaszam się na konkurs na najładniejsze kreacje i na zawody akrobatyczne

Także będe :)
CiupCiup

ja oczywiście, że przyjdę.

Przyjdę i zgłaszam się do konkursu.

Przyjdę i się zgłaszam do konkursu

a który to piątek? jak ten co będzie nie przyjdzie bo będę u babci bez internetu.
Ps: To ja tofik175

Prześlij komentarz