sobota, 24 lipca 2010

Impreza i smutna wiadomość

Drodzy czytelnicy i Dziennikarze!
Postanowiłam odejść. Ostatnio bardzo się uzależniłam od komputera Panfu i blogów. Wchodzę co minutę na każdy blog, jaki prowadzę, żeby sprawdzić czy jest nowa notatka, czy jest komentarz. A na Panfu to wchodzę co 10 min, bo sądzę, że mogło się coś zmienić. I moja decyzja to... odchodzę. Idę teraz do 5 kl. i będę mieć dużo nauki. Może pod koniec wakacji lub w środek roku szkolnego być może zacznę znów pisać. Z powodu mojego odejścia chce zorganizować imprezę, bo chce Was ostatni raz zobaczyć i zobaczyć jacy jesteście wyjątkowi.

Impreza w poniedziałek (26 )na świecie Pandachewan. Wszyscy są zaproszeni, i Dziennikarze i czytelnicy. Zbiórka o 16:00 na wulkanie.
Oto plan:
16:00-16:15 Wulkan (czekamy na spóźnialskich)
16:15-16:25 Lodziarnia
16:25-16:45 Basen
16:45-17:00 Idziemy wyśmiewać się z Krucia
17:00-17:20 Idziemy do mojej chatki opowiadać zagadki i żarty
17:20-17:40 Słuchamy piosenek Lennego
17:40-18:00 Idziemy do baru piratów zbić kilka szklanek itd.
18:00-18:25 Idziemy do restauracji
18:25-18:45 Idziemy przed stadninę koni się pożegnać i zrobić grupowe zdjęcie

Pisać w komentarzach kto będzie.

10 komentarze:

ja też idę do 5 klasy i mam to w du... ile jest nauki.Zawsze odpuszczałam sobie xD.No i miałam same 4 i 5.Nie musisz się uczyć.Wiedza na testach sama wpadnie ci do głowy xD.I NIE ODCHODZI

superStella5665 masz GG jak tak napisz na mój nr. 21791379

nie odchodź.... chciała bym być na imprezie ale mi jedna rzecz nie pasuje :( naśmiewanie sie z Krucia.. on miał ciężkie dzieciństwo xD

A ja idę do 6 klasy! A zobacz do której klasy idzie Pomocnik_na_panfu! My wszyscy mamy dużo nauki, a ja też mam bloga w ulubionych i wchodzę by zobaczyć nowe wpisy i komentarze. Nie odchodź, prosimy. A tych imprez to nie za dużo?

Nie odchodź!!! Prosimy!
Niech każdy, kto nie chce aby Slicznotka1356 odeszła, podpisze się w komentarzu.

Prześlij komentarz