sobota, 24 lipca 2010

Dziennikarskie spotkanie i zalane mieszkanie.;D


Hejka pandy!

Dzisiaj, jak wstałam, poszłam do restauracji coś zjeść.
Byłam u Krucia i go pokonałam.
Nareszcie nadszedł czas na spotkanie.
Pobiegłam przed Oborę i czekałam na pozostałych.
Kiedy już wszyscy przyszli, weszliśmy do środka Obory.
Tam zrobiliśmy zdjęcie.
Następnie poszliśmy na Basen. ;)

Poszliśmy do chatki Pomocnika_na_panfu.
Każdy miał okazje zrobić sobie z nią zdjęcie!
Też mam jedno.

Byliśmy jeszcze w Restauracji. Tam też zrobiłam parę zdjęć.
Każdy już się zbierał, ale poszliśmy jeszcze na imprezę do Agi68.
U niej jeszcze zrobiłam zdjęcie.
Powiem krótko.
Fajnie było, ale się skończyło. ;D
Wróciłam do domu było już późno, więc obejrzałam coś w telewizorze i poszłam przygotować
sobie kolację. Zjadłam i poszłam się umyć.
Aaaaa.!
Cała łazienka zalana!
Zapomniałam, że zostawiłam włączoną pralkę!
Zadzwoniłam do mojego przyjaciela, który mi pomógł.
Wspólnie uporaliśmy się z wycieraniem caaaałej podłogi.!
Na koniec gdy już skończyliśmy podziękowałam mu za pomoc. On poszedł do swojej chatki.
A ja poszłam się umyć i poszłam spać.


Do zobaczenia!


0 komentarze:

Prześlij komentarz