piątek, 3 września 2010

Spotkanie w szkole.

Witam.
Moja nowa klasa jest super! Uczniów jest 25, dziewczyn 21, a chłopaków 4. Dostałam się do klasy teatralno-dziennikarskiej. Już miałam kółko teatralne. Bardzo się z niego cieszę. Już się pojawiają pierwsze plusiki w tej szkole. EXTRA, nie?? A u Was jak w szkole? Do której klasy idziecie?
A teraz opisze ten pierwszy dzień w Gimnazjum Panfu.

"Szybko wstałam, bo byłam bardzo podekscytowana. Zjadłam śniadanie. Już byłam przy domu mojej przyjaciółki, z którą miałam iść do gimnazjum z naszymi mamami. Byłyśmy już blisko szkoły i się rozdzieliliśmy by nie było wstydu. Najpierw był długi apel dla pierwszoklasistów z gimnazjum. Trwał on 2 godziny. Po nim nasze mamy poszły, a myśmy pogadali z nauczycielem i poszliśmy pisać test z niemieckiego i angielskiego. Dlatego że niemieckiego nie znałam, zostałam przydzielona do grupy dla początkujących, a w angielskim dla najlepszych. Wróciłyśmy i spakowałyśmy się na następny dzień."


Pisała dla was Naliaaa1

0 komentarze:

Prześlij komentarz