piątek, 3 września 2010

Opuszczanie smutne jest...

Witam wszystkich Dziennikarzy, byłych Dziennikarzy oraz wszystkich Czytelników Redakcji-Panfu!

  Pewnie wiecie, że opuściła nas droga Redaktor Naczelna z powodu szkoły. Dla Dziennikarzy nie musi być to koniec kariery. Miałem dla Was przygotować 12 podpunktów, ale nie czy mi się to uda.
Zaczynajmy!
  1. Każdy Dziennikarz (lub były Dziennikarz) może pisać bloga jeśli w ciągu najbliższych dwóch tygodni napisze jakikolwiek post. Po tym czasie zostanie usunięty.
  2. Ranking zostanie wyrobiony na nowo. Wszystkie wyróżnienia zostają usunięte.
  3. Potrzebny jest asystent, który będzie mi pomagać w zarządzaniu blogiem. Niedługo pojawią się nabory. Każdy kto chce zostać asystentem musi zgłosić się w komentarzu. 
  4. O wyborach dowiecie się za tydzień.
  5. Na blogu nie będzie się pojawiała nowa oprawa graficzna z powodu braku moim możliwości.
  6. Asystent mile widziany z: umiejętnością robienia plakietek, dodawania gwiazdek, doboru odpowiednich kolorów.
  7. Niedługo na blogu powinny się pojawić nowe Konkursy.
  8. Już niedługo wybierzemy Filmowca Lata.
  9. Niedługo na blogu powinna się pojawić gra losowa.
  10. Lista "Zasłużonych" została usunięta.
  11. W ciągu miesiąca nie może być więcej niż dwa Platynowe Dni.
  12. Aby zdobyć nagrodę w przeciągu Platynowego Dnia cała grupa musi napisać minimum 6 artykułów.
  13. Już niedługo powinien się pojawić podział na grupy.
I jednak napisałem więcej niż 12 podpunktów :-) Jeśli coś jest dla Was niezrozumiałe, proszę o kontakt.

Podsumowując:
Jeśli chcesz zostać moim asystentem na czas kilku miesięcy, musisz się zgłosić w komentarzu.

To chyba wszystko. Proszę wszystkich Dziennikarzy o częste pisanie artykułów i opowiadań!

5 komentarze:

Ja chcę być zastępcom będę miała PhotoShopa, więc będę mogła robić odznaki i mam także photoscape, które się też przyda.

Ja chcę być zastępcą, prawdopodobnie będę miała photofiltre i hypercam, umiem robić odznaki, ale nie wiem dokładnie jak dodawać gwiazdki. musiałby mi ktoś po prostu wytłumaczyć :)

ja chce być zastępcą mam mnóstwo programów do przerabiania.

Ja mogę być zastępcą mam PhotoScape i PhotoFiltre.

Ja chcę być zastępcą.!
Mam różne programy do przerabiania.:]
Umiem duuużo rzeczy! .;D

Prześlij komentarz