piątek, 3 września 2010

Dziękuję...

  Drodzy Dziennikarze,
  Nie chciałam zniknąć bez słowa i dlatego postanowiłam się z Wami pożegnać. Piszę do Was tutaj po raz ostatni już nie jako Redaktor Naczelna. Zastąpi mnie Openbk, któremu bez wątpliwości powierzam Redakcję. Jak wiecie jestem coraz starsza i wyrastam z Panfu. Jednak zostanę na nim, ale taki blog jak ten to wielka odpowiedzialność. Dopiero początek szkoły, a nauki mam wiele, bo w tym roku szkolnym czekają mnie testy, które zadecydują co dalej. Tą decyzję o zamknięciu długo podejmowałam, ale cieszę się, że ostatecznie zajął się nią Openbk. Z całą pewnością lepiej to wszystko poprowadzi i zajmie się wszystkim. Usłyszałam od Was, nie będę nikogo wytykała, wiele niemiłych słów, gdy dowiedzieliście się o mojej decyzji... Jest mi nadal strasznie przykro z tego powodu, jednakże nie jestem osobą, która długo się gniewa. Można wybaczyć, ale zapomnieć trudniej. Zdaję sobie sprawę, że wiele osób mnie znienawidziło za ten wybór. Nauka w trzeciej gimnazjum nie była jedynym powodem mojego odejścia. Wolę je zachować dla siebie i nie pokazywać jak, niektórzy z Was mnie traktowali. Mimo wszystkiego złego były także wspaniałe momenty, które pozostaną w mojej pamięci. Postaram się odwiedzać Redakcję w wolnym od nauki czasie, a także chętnie spotkam się z Wami na Panfu. Dziękuję Wam, że byliście ze mną przez ten czas i dziękuję, że się tak poświęciliście. Mam nadzieję, że Nasze wspólne dzieło przetrwa jeszcze trochę czasu. A teraz żegnam się z Wami kochani. Będę o Was pamiętała. Życzę Wam samych sukcesów w szkole jak i na blogu oraz w życiu prywatnym. Żegnajcie kochani.

Wasza pomocnik_na_panfu

5 komentarze:

Tylko jedno słowo może wyrazić mój smutek. "Czemu Ty??" ;( Boli mnie serce.

Ta lepiej... chyba żartujesz.
A czy w następne wakacje mogłabyś coś czasem napisać? Wszyscy bardzo proszą.

Aniu,
jeszcze raz chciałabym Cię bardzo przeprosić za moje zachowanie i nie miłe słowa skierowane do Ciebie. Wiem, że miałaś na myśli mnie. Przepraszam Cię baardzo! Teraz żałuję, ale ... no cóż nie będę tu tego pisać, to moja prywatna sprawa. Pisałam o tym w konferencji, a jeśli nie przeczytałaś i chcesz się dowiedzieć, to napisz. Mam nadzieję, że nie skasowałaś mojego numeru. Jeszcze raz bardzo Cię przepraszam, mam nadzieję, że kiedyś mi wybaczysz. Ja również życzę Ci sukcesów w szkole i nauce i nie tylko :] Mam nadzieję, że kiedyś, choć na chwilkę do Nas wrócisz ;)
Pozdrawiam i przepraszam.
Milkaa1508

Redakcja nie jest już moja i wątpię bym coś napisała. Na razie jest wrzesień i już materiał umiem, coś czuję, że szybko pójdzie. Nikomu nie mam za złe. Nie umiem długo się gniewać. Milko nie martw się, nie skasowałam. Zawsze możecie do mnie napisać. Pozdrawiam.

Openbk jestem przekonana, że dasz sobie radę. Mam nadzieję, że Redakcja dalej będzie funkcjonowała, bo to dla mnie jest najważniejsze. Cieszę się, że zgodziłeś się na jej przejęcie. O wiele lepiej Ci pójdzie. Powodzenia.

Prześlij komentarz