środa, 21 lipca 2010

Tydzień nowego bloga oraz nowe rozporządzenie

Już dziś mija okrągły tydzień od oficjalnego otwarcia nowego bloga. Z tej okazji chciałem wszystkim pogratulować świetnych artykułów, trafnych uwag oraz wielu zdobytych nagród.
Obyście pisali tak dalej, oby Wasz zapał nie stopniał!

Jeszcze jedno nowe rozporządzenie. Każdy artykuł, który godzinę po publikacji nie będzie miał etykiet zostanie usunięty.
Etykietę zawsze można dodać pod postem. Znajduje się tam wolne miejsce, w które należy wpisać dane słowo, ale ja Was proszę abyście używali etykiet zawartych w "Wyświetl wszystko". Po co tworzyć "nowe" etykiety, jeśli można użyć "starych"?

3 komentarze:

ja nie dostałam jeszcze żadnej nagrody ;(

Dostałaś. Zobacz w Rankingu. Albo jeszcze plakietka. Nie każdy ją dostaje po tygodniu.

Na przykład ja nie dostałam plakietki po tygodniu ;)
Dziękujemy za gratulacje, tobie też się należą :)Uff... naszzęście ja zawsze dodaję etykiety XD

Prześlij komentarz