środa, 21 lipca 2010

Moja decyzja

  Nigdy nie myślałam, że to tak się potoczy... Przeżyłam z Wami wiele wspaniałych chwil, które są uwiecznione na zdjęciach. Zrobiłam dla Was stronę [złączone zdjęcia] na pożegnanie, która miałam wstawić, ale zmieniłam ją i zrobiłam bez napisu, ponieważ nie chcę Was tracić. Jesteście bardzo, ale to bardzo kochani, że próbujecie mnie powstrzymać przed odejściem z Redakcji Panfu. Nie wiem dla kogo to robicie, czy dla mnie, bo chcecie bym została, czy dla Was. Wielu rzeczy nie wiem, ale mam nadzieję, że moja decyzja jest słuszna. Nigdy nie chciałam, by moje odejście wyglądało raczej jak błaganie. Przykro, że się tak stało. Postanowiłam jednak, że do końca wakacji zostanę. Wprowadzę teraz więcej zasad. Jedną z nich będzie należyte traktowanie całej Elity Redakcji Panfu. Nie chcę byście się wyzywali lub poniżali innych. Zawsze chciałam by to było coś więcej niż pusty blog. Chciałam byśmy byli społeczeństwem trzymającym się razem. Mam nadzieję, że przemyśleliście swoje zachowanie [nie będę wymieniała poszczególnie, bo komuś zrobi się przykro]. Może mnie znienawidzicie, ale postanowiłam surowo przestrzegać zasad, a za złamanie ich w najmniejszym stopniu Dziennikarz poniesie karę, o której jest mowa w regulaminie i zasadach. Chcę by panowała tu miła atmosfera. Proszę Was żebyście mówili mi o każdym przejawie agresji, o problemach, gdy nie wiecie jak czegoś zrobić. Chętnie Wam pomogę, a w żadnym wypadku gdy doniesiecie nie wyjdziecie na ''skarżypytę'' tylko będzie to dla mnie znak, że cenicie nasze zasady. Każdemu należy się szacunek. Chcę by to się zmieniło. Nie pytajcie mnie o gwiazdki i czy dostaniecie odznaczenia. Pamiętam o wszystkim, ale czasami brakuje mi czasu i mam opóźnienia. Niunia182 przepraszam, że nie dodałam wcześniej Twojej gwiazdki już ją przypięłam.
  Niedługo pokażę Wam moje nowe pomysły i ocenicie czy się Wam podobają.

Redaktor Naczelna pomocnik_na_panfu

6 komentarze:

Jeżeli się poprawimy po wakacjach wrócisz?
Podjełaś nie słuszną decyzje.
Bo po wakacjach nas zostawisz samych,a my cię
bardzo lubimy.

:) :) :) ciesze sięże zostaniesz chociażdo wakacji :)

Naprawdę cudowna notka. Jeszcze lepszej nie widziałam. Całuski

Chyba wszyscy są szczęśliwi z decyzji jaką podjęłaś. Jednakże czy na pewno ograniczasz swój pobyt z nami w Redakcji do końca wakacji?
I jeszcze jedno. Super post.

Zapraszam na blog tofik175.blogspot.com jeśli go odwiedzacie zostwcie komcia. I proszę usuńcie ten komentarz jak już wiele osób na mój blog wejdzie.

Nie będę narzekać, że zostaniesz do końca wakacji, bo cieszymy się że zostaniesz. Wiecie co? Mam wrażenie, że blog stał się jaśniejszy,cieplejszy, tak z wyglądu. Taki pełniejszy z życia. Mam motyle w brzuchu i bardzo się cieszę!

Prześlij komentarz