środa, 21 lipca 2010

Dziwne, Ciekawe i Zabawne- czyli z życia na Panfu

Cześć Pandy!
Wiem, że oprócz Newsów i innych czasem dobrze jest poczytać o ciekawostkach, nie tylko technicznych. Dlatego dzisiaj gdy znalazłam mojego Bugsy'ego, którego widziały inne pandy a ja nie, zaczęłam pisać Dziwne, Ciekawe i Zabawne - czyli z życia na Panfu.

Pierwsze... hm... spostrzeżenie to dokument jednej z pand. Zgubiła go, ja podniosłam i rzuciła mi się w oko jedna rzecz. ILE ONA MA PIENIĘDZY!
Druga rzecz to to, że Bugsy'ego mają wszyscy. No popatrzcie. A najgorsze jest to, że możemy naszego Pokopetsa zabierać na spacery, czyli dawać mu biegać w wyścigach, ale pandy bez Złotej Karty nie mogą go karmić, dać się bawić itd.


To tak na pokazanie. Mam nadzieję, że moje Dziwne, Ciekawe i Zabawne - czyli z życia na Panfu, mój artykuł, się Wam spodobał.
Pamiętajcie! Lepszy włos w zupie niż zupa we włosach ;*

1 komentarze:

też nie dostałam Bugsy'ego

Prześlij komentarz