środa, 21 lipca 2010

Bugsy! Gdzie jesteś? Bugsy!

Cześć Pandy!
Jestem dzisiaj w podłym nastroju! Rano usiadłam sobie na kanapie patrząc na moje zwierzątka, i włączyłam pocztę. Od razu zobaczyłam e-mail od Max'a i Elli. Pisało tak:

Miałam motyle w brzuchu! Bez zakupu Złotej Karty? Bugsy? Ten uroczy króliczek? Pisało, że ma być w mojej chatce.
Zeskoczyłam z kanapy i zaczęłam przetrząsać dom. Wszystkie Bolisie i Woody'ego postawiłam do kąta. Szukałam, wołałam, ale Bugsy'ego nie było.


Teraz już siedzę w podłym nastroju. Jak tylko spotkam Max'a i Ellę, to im zaraz dam! Tak oszukać pandę!
No trudno. Mam przecież moje Bolisie. Czerwoną Truskę, zielonego Aroiusa, różową Otylię, pręgowatego Mikołajka i Woody'ego- Galię.
No i Truska ostatnio ciągle myśli o Czarnym Bolisiu, muszę jej go skombinować, bo się dziewczyna normalnie zabujała!

0 komentarze:

Prześlij komentarz