niedziela, 8 sierpnia 2010

Zastępca Filmowca Lata

Cześć pandy. To co teraz piszę jest bardziej dla Dziennikarzy.
Mam zaszczyt zostać Filmowcem Lata (jupi! Yeah! Hurra!). :D Do końca lata, będę odpowiedzialna za kręcenie filmów wszystkim wydarzeniom.
Ale mogę wybrać swojego zastępce. Kogoś kogo dobrze znam. Więc chciałabym zapytać... SuperStellę5665 czy zechce nim zostać?

Możesz odmówić, to w końcu spora odpowiedzialność. Zrozumiem. Ale proszę, byś odpowiedziała w komentarzu (czy jakkolwiek inaczej się zemną skontaktowała) czy się zgadzasz ;)
PS. Wyjeżdżam jutro do Zakopanego. Jutro mnie nie będzie, ale w następne dni będę miała internet, ale mało czasu, więc postaram się pisać, ale nie wiem jak wyjdzie ;)

2 komentarze:

nie ty jedyna masz prawo kręcić xDDD.Przegrałam bo muzyki nie było LoL nikt nie wie że miałam kompa osłabionego.Nagrałam od ciebię więcej filmów bo kręcę od lutego xDDDDD wypowiadam wojne!!xDDDD pozdro

Tikania nie ma prawa kręcić. Tikania ma obowiązek. Jeśli go nie wykona bez podania poważnej przyczyny zostaną wyciągnięte konsekwencje jej działania.
Nie przegrałaś przez to, że nie miałaś muzyki. Tikania miała o wiele bardziej spójną pracę, bardziej estetyczną, robiła zdjęcia lub nagrywała film prawie wszędzie. U Ciebie brakowało więcej ujęć niż u Tikanii. Poza tym film Tikanii bardziej przypadł do gustu Jury.
Nie liczy się ilość nagranych filmów tylko jakość. Możesz nagrywać i 10 lat, ale bardzo słabo, możesz też nagrywać 2 dni i to na poziomie zawodowym.
Wiedzieliśmy, że masz osłabiony komputer, lecz nie mogliśmy przez to Cię faworyzować. Niunia182 i aga68 również nie pokazały filmu z powodów technicznych. Udało się im jednak stworzyć piękną prezentację. Niestety nie była ona tak dobra jak film Tikanii. Najchętniej dałbym wszystkim tytuł Filmowca Lata, ale nie byłoby sprawiedliwe to, że ktoś męczy się nad nim 3 dni a inny 10 minut.
Nie masz podstaw do wypowiadania wojny. Wręcz przeciwnie. Tikania zaprosiła właśnie Ciebie do sprawowania funkcji zastępcy. Powinnaś jej za to dziękować.

Mam nadzieję, że wszyscy Dziennikarze zachowają sobie moje rady na przyszłość, a chociaż do wyborów na Filmowca Jesieni 2010.

PS. Każdy Dziennikarz (zgłoszony uprzednio w komentarzu) dostał kilka Punktów. Teraz dokładnie nie pamiętam, ale chyba to było 10.

Prześlij komentarz