czwartek, 15 lipca 2010

Wywiad


Wywiad z Pomocnik_Na_Panfu.

1. Witaj. Czy mogłabym zrobić z tobą wywiad?
Odp. Oczywiście.
2. Twoja Redakcja jest bardzo sławna. Skąd przyszedł pomysł by ją zrobić?
Odp. Pewnego dnia zainspirowałam się blogiem Tamaki. Spodobał mi się pomysł, więc założyłam redakcję :)
3. Czy do swojej redakcji zatrudniasz osoby, które Twoim zdaniem mają doświadczenie czy po prostu podoba ci się styl ich pisania?
Odp. Sprawa jest prosta. Oceniam po artykule. Jeśli zasługuję na uznanie, przyjmuję taką osobę. Jeśli nie, daję drugą szansę.
4. Czy dasz kilka porad jak zrobić taką redakcję?
Odp. Potrzeba bardzo dużo czasu i wiele cierpliwości. Niektórzy bywają niesforni, co utrudnia pracę. Trzeba znaleźć swój własny pomysł, który podoba się innym. Ciężko trafić w gust każdej pandy. Jeśli chce się zachęcać innych, najlepiej dawać nagrody. Ale trzeba się liczyć, że to dużo pracy.
5. A jakie to nagrody?
Odp. Głównie odznaczenia artykułu, by pokazać, że zasługuje, i że jest naprawdę doceniony. Każdy artykuł doceniam, ale niektóre są naprawdę świetne i wyjątkowe.
6. A które pandy Twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie?
Odp. Nie mam faworytów. Każdy zasługuję na uznanie.
7. Przejdźmy teraz do Twoich ulubionych rzeczy.
Odp. Dobrze.
8. Czy masz ulubiony kolor?
Odp. Tak, bardzo lubię żółty.
9. A zwierzę?
Odp. Lubię psy.
10. Psy są bardzo mądre i piękne. Ja za to przepadam za kociakami!
Odp. Owszem. Moja siostra kocha kotki.
11. Założę się, że masz swój ulubiony film!
Odp. Zdziwię Cię, bo ostatnio lubię czytać. Mam moje ulubione książki.
12. Jakie to książki?

Odp. To kolekcja cyklu "Dom Nocy", w której skład jest na razie 9 książek a w Polsce 4.
13. A o czym są te książki?
Odp. Głównie o wampirach, ale kolekcja różni się od "Zmierzchu"
14. Moja ulubiona książka to książka pt. "Tobi". Opowiada o ludziach żyjących na drzewie i o Tobim - chłopcu, który jest uciekinierem i przeżywa wspaniałe przygody.
Odp. Nie znam, ale widzę, że ciekawe :).
15. Jak dotąd wyszły tylko 3 książki. "Tobi", "Tobi Lolness
" i "Tobi - Oczy Eliszy".
Odp. O! To pewnie stąd Twój nick! :).
16. Zgadłaś!
Odp. Łatwo było. Widać że jesteś fanką! (śmiech)
17. Dziękuje Ci za ten wywiad. Czy zrobimy sobie zdjęcie?
Odp. Ja również dziękuję. Oczywiście.

2 komentarze:

Bardzo ciekawy wywiad. Sęk nie w tym z kim przerowadzasz wywiad, ale czy pytania ją intersujęca, a w tym przypadku pytania są bardzo ciekawe, a osoba z którą się przeprowadza wywiad też jest bardzo ciekawą osobą.
OBY WIĘCEJ TAKICH WYWIADÓW~!

elisza jak przeprowadzarz wywiad to nie pisz tak duzo o sobie

Prześlij komentarz