czwartek, 15 lipca 2010

Wywiad z NataLLia

Witajcie oto wywiad z NataLLia
Legenda Kolorów
NataLLia
superStella5665-Witaj
-Siemka
-Ile dni jesteś na Panfu?
-Około 150. 

-Aha. A kogo lubisz najbardziej?
-PUNNY i cb (ciebie) oczywiście.
-Dziękuje :)
-I jeszcze pełno osób
-Jakie jest twoje ulubione miejsce na Panfu?
-Jezioro i San Franpanfu
-Czy masz jakiś blog?
-Tak jeden, ale jestem reporterem twojego reporterzyzpanfu xD
-Jaki jest twój ulubiony kolor?
-Fioletowy
-Aha. A zwierze?
-Pies-

Powiedz coś od siebie
-Hmmm... Co tu dużo mówić? Najczęściej jestem na
serwerach Pandini lub Pandama i wgl. uwielbiam zwierzęta itp.
-Chcesz kogoś pozdrowić?
-Jasne! Pozdrowienia dla PUNNY, Emilki, Alex_300
oraz całej rodzinki xD.
-Dziękuje za wywiad.
-Nie ma za co.
Aha i wgl. Widziałam Gawusa na Panfu i otrzymałam niemiłą wiadomość, że
Gieniuk nie jest taki fajny i miły jak na blogu.
Ma z nim kontakt na GG i się chwali, że ma najlepszego bloga oraz
grozi.
Uh...
No i dziękuje Maxowi i Elli, że spodobał się im mój blog.

4 komentarze:

Nie zapominaj o etykietach. :]

Tych, które dodałam, ale następnym razem sama je dodaj. :) Znajdziesz je obok opcji ''publikuj''.

Prześlij komentarz