czwartek, 15 lipca 2010

Blogowy konkurs rozstrzygnięty, a każdy wygrany uśmiechnięty!

  Mam dla Was wspaniałe wiadomości. Otóż dzisiaj ogłoszono wyniki konkursu blogowego, o którym poinformował mnie KaZ8. Wśród nas są dwie Dziennikarki, które zakwalifikowały  się, zaznaczyłam na czerwono osoby z naszej Redakcji, na Zielono blog, który współtworzę z Sarą220 i Miyo, a na pomarańczowo blogi moich znajomych.
  Dziudek nasza Dziennikarka otrzymała zaszczytne pierwsze miejsce w tym konkursie. Serdecznie Ci gratuluję tego sukcesu i mam nadzieję, że i u nas będziesz takie osiągała.
  Kolejna Dziennikarka to superStella5665. Otrzymała ona wyróżnienie. Gratuluję Ci i życzę i tu samych sukcesów.
  Cieszę się, że blog, który współtworzę z Sarą220 i Miyo zajął 2 miejsce. Moi znajomi także będą z pewnością zaskoczeni i uradowani. Pozostaje mi tylko pogratulować Wam i życzyć samych sukcesów.

Redator Naczelna pomocnik_na_panfu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz