niedziela, 8 sierpnia 2010

Witam!

Chce się przywitać!

Jestem nowym Dziennikarzem i mam na imię Karolcia_98! Mam tę pandę od ponad 100 dni, ale znam ten wirtualny świat już ponad dwa i pół roku. Najczęściej jestem w Bollywood.
Napisałam opowiadanie i jestem teraz na okresie próbnym.

Prowadzę bloog, którego obejrzysz klikając Tu.
Należę także do Agentów Panfu i składam wniosek do Redakcji Panfu.

Możecie pytać się mnie o wszystkim w świecie Panfu, ponieważ umiem wytłumaczyć nawet coś trudnego. Piszcie do mnie na e-mail dzięki mojemu profilu Blogger lub komentarzu pod moim postem.
Nowa Dziennikarka Karolcia_98

6 komentarze:

Witaj w Redakcji panfu kolejna dziewczyna a myślałem już że czas chłopaków ;).Tak czy siak życze Ci dużo nagród,szacunku i powodzenia ;).

Miło jest mi Cię powitać. :)

Skuter001 nie martw się na naszą skrzynkę wpłynęło zgłoszenie od chłopaka. :)

dzięki za miłe słowa!

Witam Cię! Mam nadzieję, że będziesz pisać bardzo często, i że wiele u nas osiągniesz!

Prześlij komentarz