niedziela, 8 sierpnia 2010

Krucio ciągle czaruje, przez co wariuje.

Hej pandy!


Dzisiaj rano szybko zerwałam się z łóżka, aby znów pokonać Krucia.
Na początku działałam mu bardzo na nerwy, ale w końcu pobiegłam do Sali Balowej rozwiązać dzisiejszą zagadkę. Postanowiłam jeszcze raz zapoznać się z planami czarnoksiężnika.


Teraz czarodziej "uderzył" w Restauracji.

Trzeba tam sprawdzić!
Weszłam do Restauracji. Ku mojemu zdziwieniu w Restauracji panował spokój , lecz jeden ze stolików był skamieniały. Od razu machnęłam Różdżką, żeby go odczarować. Niestety zapomniałam zrobić zdjęcia przed jego odczarowaniem, więc "cyknęłam" fotkę po tym nietypowym zdarzeniu.
Po pomyłce w Restauracji pobiegłam do Krucia, żeby opowiedzieć wszystko co wyczyniłam.


Koniec!

No tak to jest z tym Kruciem... raz oszukuje, drugi raz psuje, trzeci raz wydłuża swoje wąsy...on by mógł robić wszystko, aby zniszczyć nasze Panfu, ale my Pandy Wielkie mu nie pozwolimy!

Ciekawe co jutro wymyśli?









1 komentarze:

Kogo ja tu widzę... moja @Emilka@! ;D

Prześlij komentarz