środa, 19 stycznia 2011

Troy już jest, czy ktoś jeszcze będzie ?

Siema futrzaki ^^
Co tam ??
Wiecie że Troy już jest ??
On jest super, dziś gdy tylko pojawiłem się w mieście usłyszałem
-Łap!
-Nie wiedziałem kto to, i nagle naleśnik znalazł się na mojej twarzy.
-Dziękuję
-Odpowiedziałem i naleśnik zniknął w moim żołądku.
-Kim pan jest??
-Ja jestem Troy, ten który sprzedaje naleśniki :)
-Aha, mogę prosić jeszcze jednego ?
-Tak proszę bardzo
- I dał mi naleśnika ja podziękowałem i odwróciłem się, nagle odziwo jeszcze jeden naleśnik znalazł się na mnie, ale tym razem na czapce :D
Wiecie że tylko co godzinę będziemy mogli rzucać 1 naleśnikiem ??
No chyba że na zegarze będzie 00:00 to wtedy można rzucać ile się chce :D
Zobaczcie moją fotkę przy Troy'u, i przepraszam że podałem złą fotkę, ale naprawdę wyskoczył mi z nim błąd na dziedzińcu.

A kolejna rzecz jest taka że być może Napasapa do nas przyleci :)
Ja oczywiście poznam go pierwszy raz choć mam już 727 dni na panfu :)
Po prostu nie wchodziłem w te czasy na panfu :)
Do zobaczenia, Wasz baczny redaktor :

0 komentarze:

Prześlij komentarz