środa, 3 listopada 2010

Kolekcja nowa jest wyjątkowa!

Hej pandy!
Przepraszam, że piszę o tym tak późno, ale długo zastanawiałam się, jak to ująć w odpowiednie słowa... Oto kolekcja nowa, jest wyjątkowa! Chodzi mi o nowe mebelki :) Niestety nie mam zdjęć, ponieważ zepsuł mi się aparat... : ( Ale wróćmy do mebelków! Motywem przewodnim tej kolekcji są akwaria! : ) Będą doskonale pasować do każdej chatki! : D Kolekcja ta składa się z czterech mebli. Jest okrągłe akwarium ścienne, prostokątne akwarium podłogowe na złotych nóżkach,  nie zabrakło tutaj także lampy-akwarium ani ślicznej beżowej sofy z akwariowymi podłokietnikami! : D Cała kolekcja prezentuje się niesamowicie pięknie w połączeniu z chatką-akwarium! Ale... ale należy uważać... bo jeśli zbijemy któreś z mebli z naszej chatki zrobi się bar sushi! Mam nadzieję, że lubicie sushi : ) Bo jeśli nie to radziła bym wam uważać jak chodzicie. ;]


Gorąco was pozdrawiam Zubika.

0 komentarze:

Prześlij komentarz