sobota, 23 października 2010

Wyniki Konkursu #12

I nadeszła chwila, na którą czekało pięć blogów:
Teraz się okaże jaka strona przypadła mi najbardziej do gustu. Niestety wszystkie blogi były świetne, więc miałem utrudniony wybór. Niestety tylko jeden blog może mieć takie miejsce, ale zaczniemy od końca.

5. miejsce zajął blog tofika175 - jego szata graficzna jest bardzo ładna, lecz niestety nikt nie pisze tam od miesiąca, dlatego zachęcam. Tofik175 pewnie was przyjmie, ale liczba miejsc jest ograniczona!
4. miejsce zajął blog dagi95 - z tego co widziałem Daga95 przejęła ten blog stosunkowo niedawno. Artykuły są ciekawe, lecz tutaj niestety nie za wiele osób odwiedza ten blog, dlatego zachęcam do codziennego czytania najnowszych nowinek za świata Panfu. Ewentualnie można jeszcze komentować, a nawet zaleca się.
3. miejsce zajął blog Niuni182 - pisze tam wiele osób. Można spotkać ciekawe artykuły oraz dobrze opisane newsy. Brakuje tu jednak takiego czegoś nowego, orzeźwiającego. Czegoś, co będzie tylko na tym blogu. Jest tam wielu komentatorów, ale nigdy ich za wiele. Zachęcam do oglądania codziennie zmieniającego się rankingu i do śledzenie najnowszych wiadomości. Chcecie być chyba na bieżąco?
2. miejsce zajął blog... Makareny11 – szata graficzna (w szczególności nagłówek) bardzo mi się podobają. Pisze tam wielu Redaktorów, lecz nie każdy artykuł jest poprawny i wtedy Naczelny musi je poprawiać. Muszę przyznać, że czytając jego dopiski byłem bardzo wystraszony. Takie ostre uwagi, że po prostu... wejść na bloga i zobaczyć!
1. miejsce oczywiście otrzymuje blog superStelli5665 – bardzo podoba mi się tło, które świetnie pasuje do koloru i rodzaju czcionki jakim piszę kilku Reporterów. Gdy zobaczyłem nagłówek bloga pomyślałem, że to kolejny (powiem szczerze) słaby blog. Na szczęście kiedy zszedłem niżej wszystko się zmieniło. Sądzę, że to świetnie zapowiadający się blog z w miarę dobrze piszącymi osobami. Jeszcze jednym plusem do zwycięstwa tego bloga był fakt, że jako jedyni wpisali formułkę o zgodzeniu się na przetwarzanie danych (przynajmniej jedynie tu ją zauważyłem). Ten blog również zasługuje na waszą uwagę.

Mam nadzieję, że nikt się nie obraził po moich ciężkich słowach. Za parę dni, może miesięcy zobaczycie, że to, co wam dziś powiedziałem przymnoży wam czytelników. Gratuluję nie tylko twórcom blogów, ale również tym osobom, które tam piszą. Nie każdy ma talent i nie każdy go wykorzystuje.

Zważywszy na szacunek do Was dodam całą piątkę nie tylko do „Zasłużonych”, ale również do „Polecanych” po prawej stronie Redakcji-Panfu. Pamiętajcie jednakże, że jeśli przez tydzień na danym blogu nie będzie nowego postu, niestety zostanie on usunięty z „Polecanych”. Będzie to działać od przyszłego tygodnia.

Mam nadzieję, że każdy jest zadowolony. Nagrodami było wpisanie waszych blogów na obie listy, a wy możecie się nam odwdzięczyć czyniąc podobnie, za co wcale się nie obrazimy :)

4 komentarze:

Dzięki :) Takie ostre uwagi, że po prostu... wejść na bloga i zobaczyć! - ostre, żeby się wzięli do pracy :D

Wiem, wiem, ale powoli zaczynam się Ciebie bać :D

dobrze mówisz.
ja już się jego boje.

Prześlij komentarz