środa, 22 września 2010

Konkurs!

Witajcie :)
Za zgodą Zastępcy Redaktor Naczelnejo zamieszczam konkurs. Będzie to tak jakby quiz i będzie się on składać z 3 etapów.
I etapem będzie znajomość wiedzy o Panfu. II i III etap będą na razie tajne. ;p
Zasady konkursu:
1. Zgłaszasz się w komentarzu (prosiłabym o napisanie numeru GG)
2. Czekasz na rozpoczęcie konkursu w niedzielę!
3. Ja piszę Ci pytania na komunikatorze GG, a Ty odpowiadasz. Masz na to 20 minut.
4. Wyniki pierwszego etapu zamieszczę na blogu Redakcji-Panfu. Nie pytać mnie o punkty po zakończeniu konkursu.
5. Najlepsze osoby (w zależności ile będzie, jeśli 10 os. weźmie udział to 5 os.) przejdą do etapu drugiego, a potem 3 najlepsze do etapu trzeciego.

Nagrody:
I m-ce: 5 Punktów, wywiad na bloga (15 pytań), dyplom imienny za zajęcie I m-ca.
II m-ce: 3 Punkty, wywiad na bloga (10 pytań), dyplom imienny za zajęcie II m-ca.
III m-ce: 1 Punkt, wywiad na bloga (5 pytań), dyplom imienny za zajęcie III m-ca.
Dla reszty: dyplomy uczestnictwa oraz podziękowania :)
To tyle :)
Pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału,
_________________________________________________________________________________

Konkurs zostaje przedłużony ze względu na mało chętnych! Proszę o zgłaszanie się w komentarzu! Milkaa1508.

3 komentarze:

ja
moje gg znasz ale jak nie pamiętasz to
21843551

ja się zgłąszam: PUNNY

moje GG- 2882019

Prześlij komentarz