piątek, 13 sierpnia 2010

Zaproszenie ; )

Witam wszystkich :D
Dziś chciałabym zaprosić Was na moją imprezę urodzinową!
Oto informacje dotyczące imprezy:
Data - Nie jest jeszcze ustalone (15. lub 16.08)
Godzina - 19:00 (może ulec zmianie)
Świat - Pandamon
Miejsce - Jezioro
Plan imprezy:
19:00 - zbieramy się nad Jeziorem, czekamy 10 minut na spóźnialskich ;]
19:10 - idziemy do Dyskoteki trochę potańczyć!
19:20 - teraz czas na ochłodę - czyli do Lodziarni na lody i pogaduchy.
19:25 - idziemy do Portu i płyniemy na Wyspę!*
19:35 - idziemy do Dżungli powygłupiać się ;d (tu będą także zdjęcia)
19:40 - wszyscy do mojej chaty, czyli: gry, zabawy itp.
19:55 - idziemy na Wulkan i patrzymy na zachód słońca ; )
Od godziny 20:00 do 20:30 będą zdjęcia. Ponieważ jest to po czacie, każdy kto będzie chciał zdjęcie musi podnieść kciuk w górę ;] Zdjęcia będą także w trakcie, np. w dżungli (tak, jak jest napisane wyżej).
Proszę także, abyście napisali w komentarzach kto będzie, abym orientacyjnie wiedziała ile Was będzie ;] Zapraszam wszystkich serdecznie.
Milkaa1508 ; )
* Ci, którzy nie mają łodzi zostają w Porcie i o 19:35 idą do Dżungli.

2 komentarze:

ja będę!

Agentka Karolcia_98

Pewnie przyjdę (o ile ktoś mi przypomni, bo mam straszną sklerozę :D).

Prześlij komentarz