piątek, 13 sierpnia 2010

Wywiad z Kruciem.

Witajcie Pandy!

Pewnie zastanawiacie się czemu tak długo tu nie pisałam. Nie była to ani przerwa wakacyjna albo po prostu brak weny. Robiłam coś na prawdę na miarę złota. Po wielu próbach i staraniach udało mi się przekonać naszego odwiecznego wroga Krucia do wywiadu! Wiem, brzmi dziwnie, lecz to prawda. Nie łatwo przekonać tak upartego czarnoksiężnika do rozmowy. Zrobiłam ogromy krok do przodu, ponieważ mi się udało. Przejdę jednak teraz do konkretu, czyli wywiadu ;)




Legenda

K - Krucio
E - @Emilka@

Wywiad z Kruciem.


E - Witaj Krucio!

K - Cześć bardzo ciekawska Pando!

E - Jak brzmi Twoje prawdziwe imię?

K - Kruciosław, wiem moje imię jest dosyć nietypowe. Niektórzy mówili na mnie Sław, Sławek lecz najbardziej się wszystkim podobało sformułowanie "Krucio".

E - Gdzie mieszkasz?

K - Mieszkam w Czarnej Dolinie. Tam także mieszka Bonez.

E - Gdy byłeś młody miałeś przyjaciół?

K - Nie. Zawsze działałem sam. Bez względu na otaczający mnie świat.

E - Miałeś lub masz swoją prawdziwą miłość?

K - Teraz nie mam, ale miałem. Była najpiękniejszą pandą na caluteńkim świecie. Miała na imię Syrylla. Jej piękne długie brązowe włosy zapamiętałem do dzisiaj. Dalej trochę żałuję, że z nią zerwałem.

E - Czy masz moc zaczarowywania pand w kamień?

K - Pewnie! Mogę Ci nawet pokazać! (Wymawia zaklęcie i panda @Emilka@ zostaje zamieniona w kamień).

E - Nieee!

K - Hahahaahahaha!

E - Nie tak było w umowie!

K - Hahahahahaha!


I tak zakończył się wywiad z Kruciem. Gdy tylko byłam z powrotem normalna Krucio jeszcze tak z 5 razy zaczarowywał mnie w kamień.
Tak to jest z Kruciem. Obiecuje i nie dotrzymuje słowa :P
Trudno... przy najmniej trochę mogłam z nim porozmawiać.


Paa!

Pisała dla Was, @Emilka@













1 komentarze:

Właściwie prawdziwe imię Krucia to Paul, ale podziwiam cię za twoją kreatywność i wyobraźnię, bo przecież to (czasami) ważniejsze niż fakty, prawda? Bardzo ciekawy wywiad. :)
Ja na starym blogu (www.panfu-gry.bloog.pl) robiłam serię ZmyśloneWywiady i tam zamieszczałam wywiady np. za Penny, Lenny, itd.

Prześlij komentarz