piątek, 13 sierpnia 2010

Krucio zamienia w kamień pandy!

Witajcie <3
Przepraszam, że nie pisałam. Miałam problemy - nie ważne jakie.
Ale to nie jest ważne ; ) Dziś spotkałam na Panfu pewną pandę, która krzyczała, że Krucio zamienił ją w kamień! Podbiegłam do niej i wypytałam o szczegóły. Zaprosiłam ją na herbatę do mojej chatki, aby otrząsnęła się po tym zdarzeniu. Niestety, panda musiała iść. Kiedy wyszła, postanowiłam sprawdzić dziennik Max'a i Elli, czy nic o tym nie napisali. Patrzę i ... JEST! Max napisał dla nas notkę o tym, że Krucio zamienia w kamień nas - niewinne pandy!
Znalazłam tam także fotkę. Sami zobaczcie:

Zdjęcie pochodzi z Dziennika Maxa i Elli!!!

Na tym zdjęciu jest Max! Możecie mi nie wierzyć, ale taka jest prawda. Musimy uważać na Krucia pandy! A tym bardziej nie denerwować Go ani nie rzucać w niego balonami z wodą. Wtedy na chwilę zmienimy się w kamień. Bądźcie ostrożni!
Pisała dla Was
Dziennikarz Milkaa1508 ; )

0 komentarze:

Prześlij komentarz