czwartek, 19 sierpnia 2010

Wywiad z Pomocnik_na_panfu

Dzisiaj zadałam parę pytań naszej Pomocnik_na_Panfu na temat ślubu. Spójrzcie:


Długo znacie się z Gieniukiem?
Tak. Już minęło sporo czasu od kiedy się przyjaźniliśmy, a potem poprosił mnie bym była jego dziewczyną.
Aha... fajnie. Długo ustalaliście datę ślubu?
Nie. Zajęło nam to chwilkę. Dłużej zastanawialiśmy się nad godziną itd.
Ok. A czy bałaś się dać zaproszenie na swoim blogu?
Nie, daliśmy wspólnie je na blogu Gieniuka.
Jeśli można wiedzieć, to jak się poznaliście?
Pewnego dnia na stadionie przy obstawianiu meczy Gieniuk zagadał, gdy byłam z przyjaciółką.
Później na Gadu w sprawie ''Tańca z Pandami''.
Ciekawe. "Taniec z Pandami"? Cóż to jest?
To program Gieniuka. Pandy tańczą, a zasady podobne do ''Mam Talent''.
Aha, dzięki za udzielenie wywiadu.

Wywiad jest ciekawy, prawda? Chciałam Wam jeszcze napisać, że wróciłam z wakacji, ale wszystko opiszę później.

0 komentarze:

Prześlij komentarz