niedziela, 15 sierpnia 2010

Nowe poziomy, Krucio

Już nie długo pojawią się nowe poziomy!
Przy każdym nowym poziomie otrzyma się 1 zabawne
ubranko.


Będzie dostępny też nowy taniec, a na poziomie
"Ninja"będziemy mogli zamieniać się w obłok mgły ;)
Najfajniejszy poziom według mnie to poziom

"Keeper" Bo na tym poziomie otrzymuje się ślicznego błękitnego
Woobysia!


Uwielbiam zwierzątka!

Przy okazji możemy się też dowiedzieć od Elli i Max'a o jeszcze jednym
poziomie! Jest to poziom "Engaged" dla zakochanych!

Pozostaje nam tylko jedno.
Cierpliwie czekać. Ja już nie mogę się doczekać bo czekam i czekam
tak z pół roku! No, ale w końcu będą nasze upragnione nowe poziomy. Pamiętacie jeden dzień Złotej Karty? Na tym poziomie
były aktywne te moce!


Oczywiście nie zapomnijmy o Kruciu. Tym razem
mam dla Was opowiadanie.


Dzisiaj miałam okazję coś kupić po przecenie.
Dowiedziałam się tego z internetu.
Pobiegłam do sklepu.
Bardzo chciałam kupić taką śliczną sukienkę za 1000 monet.
Teraz była przeceniona do 450!
Super okazja, nie?
Miałam przy sobie 602.
Gdy stanęłam obok drzwi wejściowych
(obrotowych!) zauważyłam, że klamka jest z kamienia.
Krucio coś knuł w sklepie.
No, ale dlaczego nazywają mnie
"Stella, ta która montuje klamki w drzwiach obrotowych"?
Pobiegłam do chatki z narzędziami i nową klamką.
Po czym znowu ruszyłam w kierunku sklepu.
Błyskawicznie zmieniłam klamkę i nacisnęłam na nią.

Byłam w środku.
Ku mojemu zdziwieniu zauważyłam nie jedną gitarę zamienioną w kamień.
Ale aż dwie!
Krucio nie lubi Rocka?

Podeszłam bliżej do gitar.Nie mogłam ich sięgnąć więc stanęłam na perkusji.
Nareszcie odczarowałam gitary, ale nie miałam
wcale powodu do szczęścia i radości.
Noga utkwiła mi w bębnie. Gdy ją wyjęłam przewróciłam się i złamałam nogę.
Na szczęście udało mi się szczęśliwie doczołgać do Szpitala.
Będę musiała jeździć w wózku inwalidzkim nie mniej niż 2 tygodnie xC

To koniec mojego opowiadania.
Życzcie mi zdrowia kochani!

PS Dałabym więcej zdjęć, ale jestem ograniczona do max 3 ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz